ZNAMKA SLOVENIJE I FEEL SLOVENIA

 

Z znamko I feel Slovenia se naša država predstavlja od leta 2007. Nastala je z željo po povečanju konkurenčnosti Slovenije na različnih področjih. Tudi slogan znamke ni naključen: Slovenije namreč ni mogoče preprosto prikazati s podobo, temveč jo je treba občutiti in doživeti – z besedo, zvokom, barvo, dotikom, dejanjem in izkušnjo.

 
I feel Slovenia izraža čustva in v tem se razlikuje od znamk drugih držav.
  

Moč znamke države je odvisna tudi od zavzetosti različnih državnih struktur, gospodarstva, turizma, kulturnih in znanstvenih ustanov ter prebivalcev za njeno uporabo. Njena uporaba in izvajanje namreč pomeni, da živimo, kar Slovenci smo in kar Slovenija je – na svoj lastni način. Znamka Slovenije bo močnejša in po svetu bolj razpoznavna, če jo bomo živeli in dopolnjevali z našimi interesi.

 

 

Pregled dogodkov

25.8.2014

Izbran je izvajalec za ekskluzivno trženje izdelkov linije
»I FEEL SLOVENIA« za dobo pet let

 

    

28.5.2014

Javni poziv k oddaji ponudbe za izvajalca za ekskluzivno trženje izdelkov linije I FEEL SLOVENIA

 

 

20.11.2013

Javni poziv k oddaji ponudbe za izvajalca za ekskluzivno trženje izdelkov linije »I FEEL SLOVENIA« za dobo 5 let - Obvestilo o neizbiri tržnika 

 

  

5.7.2013

Seminar "I feel Slovenia = Made in Slovenia = Slovenia origin?"

 

 

14.5.2010

I feel Slovenia gre v Južno Afriko

 

 

29.5.2009

Poštna znamka I feel Slovenia

 

Pošta Slovenije je 29. maja 2009 izdala prvo redno znamko iz nove serije I feel Slovenia, na kateri je ob znaku I feel Slovenia prikazano pleteno srce iz testa. Nazivna vrednost znamke je označena s črko C, kar predstavlja vrednost poštnine za standardno pismo v mednarodnem poštnem prometu in trenutno stane 0,40 €. Znamko je oblikoval Edi Berk po fotografiji Dragana Arriglerja.

 

Povezava:

Pošta Slovenije

 

 

Znamka (PDF)

 

 

30.12.2008

Fotonatečaj - I Feel Slovenia

 

Poštna znamka I feel Slovenia

Pošta Slovenije se je na pobudo urada vlade za komuniciranje odločila izdati poštno znamko, s katero bo zaznamovala blagovno znamko I feel Slovenia. Znamka bo izdana 29. maja 2009 in sicer kot redna poštna znamka. To pomeni, da se bo tiskala v večjih nakladah v skladu s potrebami poštnega prometa.

 

 

29.8.2008

Analiza odzivov na znamko Slovenije: "I feel Slovenia"

 

 

27.8.2008

Vabilo na novinarsko konferenco o odzivih prebivalcev Slovenije na novo znamko Slovenije I feel Slovenia ter javno žrebanje nagrajencev nagradne igre

 

 

4.8.2008

Promocijska darila I feel Slovenia

Obvestilo o naročilu po postopku zbiranja ponudb po predhodni objavi v skladu z 61. členom ZJN-2

 

 

1.7.2008

Zloženka "I FEEL SLOVENIA" v vsak dom

 

 

30.6.2008

Novinarska konferenca ob izidu zloženke I FEEL SLOVENIA o znamki Slovenije

 

 

4.3.2008

Slovenijo čutim na trgih JV Evrope

 

 

15.1.2008

Komuniciranje znamke Slovenije (I feel Slovenia) v letu 2008

 

 

11.1.2008

Predstavitev elementov identitete znamke Slovenije »I feel Slovenia / Slovenijo čutim« in komunikacijskega načrta znamke Slovenije

 

 

  

Vprašanja in odgovori

 

Če želite informacije, podatke in odgovore, ki jih ne najdete v objavljenih dokumentih (Priročnik znamke Slovenije, Priročnik celostne grafične podobe znamke Slovenije), vas vabimo, da vaše vprašanje zastavite skrbniku znamke. Kontaktna oseba skrbnika znamke je mag. Polona Prešeren (e-naslov: polona.preseren(at)gov.si).