Skoči na vsebino

SINFO, JANUAR/FEBRUAR 2018: EKSKLUZIVNA SERIJA

Renault Clio I feel Slovenia - najboljše izpod dolenjskih rok

Renault je lansko leto decembra predstavil ekskluzivno omejeno serijo vozil Renault clio I feel Slovenia, narejenih v tovarni Revoz v Novem mestu in namenjenih samo slovenskim kupcem.

    

»Izjemno nas veseli sodelovanje z Renaultom in dejstvo, da bo v Novem mestu narejeni clio širil dobro ime znamke I feel Slovenia.«, je ob uradni predstavitvi omejene serije povedala mag. Kristina Plavšak Krajnc, direktorica Urada Vlade RS za komuniciranje, ki je v imenu Republike Slovenije skrbnik nacionalne znamke.

   
Zgodba znamke I feel Slovenia govori o naši naravi, državi in nacionalni identiteti. Prav tako pomemben del znamke I feel Slovenia so prebivalci naše države, ki so prizadevni in se z gorečnostjo lotevajo vsega, kar imajo radi, pa naj bo to posel, šport, kultura in umetnost, znanstveno raziskovanje ali preživljanje prostega časa. Znamka I feel Slovenia je zaživela leta 2007 in njen osnovni namen - kot nacionalna znamka - je  ustvarjanje pozitivne podobe, dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije.

   
I feel Slovenia je močna in ponosna blagovna znamka, ki v svojem bistvu združuje vse lepote slovenske narave, nacionalno identiteto in vse vrline prebivalcev Slovenije. Zato so jo v Renaultu takoj povezali z vsem, na kar so ponosni ob izdelavi vozila Renault clio v novomeškem Revozu. Omenjena serija vozil clio je namenjena tistim, ki želijo, da bi imel njihov avto vse, kar imajo veliki, saj se serijska oprema dolenjskega clia spogleduje z opremo velikih premijskih vozil! 

  
V Renaultu so povedali, da so hvaležni Uradu Vlade Republike Slovenije za komuniciranje, da je v Sloveniji narejenega clia prepoznal kot ustreznega ambasadorja Slovenije in tako dovolil uporabo znamke I feel Slovenia za poimenovanje te omejene serije vozil. Tovarna Revoz je že dolga leta v globalnem proizvodnem sistemu Skupine Renault znana kot ena izmed najboljših in najbolj kakovostnih. Clio I feel Slovenia, ki izhaja iz tako dobre tovarne, pa je zagotovo pravi ambasador vsega najboljšega, kar povezujemo s Slovenijo: smo majhni, a imamo vse, kar imajo veliki! 

  
Povedati velja, da je ravno clio najbolj pogost avtomobil na slovenskih cestah. V letu 2017 pa se je njegova proizvodnja vrnila tudi v Slovenijo. Svoj ponos nad vozilom, ki ga izdelujejo marljive dolenjske roke, Renault zdaj dokazuje z začetkom prodaje omejene serije vozil clio I feel Slovenia, ki jo bodo izdelale izključno slovenske roke. 

    

V luči legendarnega reklamnega slogana »Vse, kar imajo veliki« ima omejena serija vozil clio I feel Slovenia na voljo zgolj z izjemno bogatim paketom opreme, ki smo jo običajno vajeni le v premijskih vozilih.

    

I feel Slovenia

   

»Na Uradu Vlade RS za komuniciranje se zelo intenzivno ukvarjamo z nacionalno znamko I feel Slovenia. Spodbujamo njeno čim širšo, a hkrati tudi premišljeno uporabo. Zavedamo se velike konkurence v tem globalnem svetu, ki ne velja le za gospodarske subjekte, ampak se s tem spopadajo tudi države. Močna državna znamka daje državi ter izdelkom in storitvam, ki iz nje prihajajo, dodatno moč. Veseli smo, da je Renault prepoznal moč naše nacionalne znamke«, pravi mag. Kristina Plavšak Krajnc, direktorica Urada za komuniciranje. 

    

Zgodba znamke I feel Slovenia govori o naši naravi, državi in nacionalni identiteti. Prav tako pomemben del znamke I feel Slovenia so prebivalci naše države, ki so prizadevni in se z gorečnostjo lotevajo vsega, kar imajo radi, pa naj bo to posel, šport, kultura in umetnost, znanstveno raziskovanje ali preživljanje prostega časa. Znamka I feel Slovenia je zaživela leta 2007 in njen osnovni namen - kot nacionalna znamka - je  ustvarjanje pozitivne podobe, dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije. 

   

Ta avto je res nekaj posebnega

   

Tovarna Revoz je v preteklosti že izdelovala Renault clio, a so se leta 2014 osredotočili na začetek proizvodnje novih modelov Renault Twingo in Smart Forfour. Zaradi odlične prodaje vozil Renault clio na vseh trgih je letos Renault poleg proizvodnje v tovarnah v Franciji in Turčiji izdelavo vozil clio razširil še v novomeški Revoz. Naložbena dela v prilagoditev proizvodnje v Novem mestu, vredna več kot 80 milijonov evrov, so izvedli v rekordno kratkem času.  Revozu pa je investicija prinesla zagotovitev stabilnosti proizvodne dejavnosti za srednjeročno obdobje in višjo raven dnevnih proizvodnih količin, saj tovarna trenutno obratuje v treh polnih izmenah.

 

»Revoz danes deluje v globalnem okolju Zveze Renault Nissan Mitsubishi in si je v njem izboril pomemben položaj. S cliom 4 smo dobili ne le odličen proizvod, pač pa tudi zagotovilo, da smo uspešni pri zagotavljanju daljnoročne prihodnosti za našo tovarno« je povedal Kaan Ozkan, predsednik uprave Revoza, d.d., Jean-Pierre Mesic, generalni direktor Renault Nissan Adriatic, pa je povedal, da je ponosen, da je Renault clio vsako leto najbolj prodajani novi avto v Sloveniji. »Zato sem zelo vesel, da se je del proizvodnje clia vrnil tudi v Novo mesto.  Zdaj smo predstavili  posebno serijo Clia, ki smo ga samo za slovenski trg s pomočjo Revoza pripravili v družbi Renault Nissan Slovenija. Avto je resnično čudovit. Da je prelepo tudi njegovo ime, pa sem zelo hvaležen Uradu Vlade Republike Slovenije za komuniciranje in njihovi direktorici gospe Kristini Plavšak Krajnc. Ekipa urada je  hitro začutila naše navdušenje nad napisom »Made in Slovenia« in nam dovolila, da njihovo znamko I Feel Slovenia uporabimo kot ime za to posebno serijo clia.« V Sloveniji se sicer tudi v avtomobilski panogi, kot v celotnem gospodarstvu vrača pozitivno razpoloženje, kar vpliva tudi na ugodno prodajo novih vozil. »Slovenski avtomobilski trg raste, kupci pa ne kupujejo samo več, ampak pogosto kupujejo tudi zelo dobro opremljene avtomobile. Takšne, kot je clio I Feel Slovenia », pravi gospod Mesic. »I Feel Slovenia je bogata, močna, predvsem pa zelo ugledna znamka. Prepričan sem, da bo clio, ki ga predstavljamo danes, upravičil ugled tako Renaulta, Revoza, kot tudi  nacionalne znamke I feel Slovenia!«

    

Besedilo: Polona Prešeren

Foto: Arhiv Revoz