Skoči na vsebino

PRIZMA 2007

 

20. oktober 2007

 

 

Urad vlade RS za komuniciranje in Banka Slovenije sta na nedavni 11. Slovenski konferenci za odnose z javnostmi, ki je potekala med 17. in 19. oktobrom 2007 v Termah Olimia prejeli nagrado PRIZMA 2007 za komunikacijsko odličnost v nacionalni kampanji v podporo uvajanja evra - "Evro za vse nas".

 

Strokovna žirija, pod vodstvom Simone Rodež, je v obrazložitvi nagrade zapisala, da avtorji projekta, Urad vlade za komuniciranje in Banka Slovenije, nista podcenjevali v večini zelo pozitivnega odnosa Slovencev do uvedbe evra. Ob sodelovanju z drugimi ključnimi ustanovami, Ministrstvom za finance, Ministrstvom za gospodarstvo, Združenjem Bank, Gospodarsko in Obrtno zbornico ter Zvezo potrošnikov, sta zasnovali in vodili racionalno in k ljudem usmerjeno komunikacijsko kampanjo, ki je stremela k čim boljši informiranosti o novi valuti ter ključnih podatkih o vseh fazah priprav in sprejema novega denarja.

 

Izkušnje držav, ki so evro uvedle v letu 2002, so nadgradili in jih priredili za slovenske potrebe. Prepoznali so vse ključne skupine, ki so potrebovale še dodatno pomoč in izdelali strategijo, ki ni le informirala, temveč je skrbela za dialog in aktivno vključevanje ključnih ciljnih javnosti v sam projekt. Kreativna komunikacijska orodja, razvita za posamezne segmente javnosti npr. slepe, starejše ali narodnostne manjšine, sta sporočilom omogočila prodreti do velike večine državljanov, pa tudi preko meja države. Komunikacijska kampanja ni le prispevala h gladki in tekoči uvedbi evra, temveč tudi k utrjevanju domače in mednarodne podobe države, oblasti in inštitucij, finančnega trga ter odprte miselnosti prebivalcev.

 

Komunikacijskemu programe podpore uvajanju evra "Evro za vse nas" je strokovna žirija nagrade PRIZMA 2007 podelila najvišjo oceno. Prijaviteljicama programa mag. Nadi Serajnik Sraka iz Urada vlade RS za komuniciranje in Gordani Pipan iz Banke Slovenije je Slovensko društvo za odnose z javnostmi - PRSS podelilo tudi nagrado v obliki izobraževanja s področja stroke v vrednosti 1000 evrov, ki pa sta jo nagrajenki podarili nevladni in humanitarni organizaciji Ozara Slovenije, ki deluje v javnem interesu na področju socialnega in zdravstvenega varstva.

 

Prizma je nacionalna strokovna nagrada PRSS, Slovenskega društva za odnose z javnostmi, ki jo društvo podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi.

 

Po mnenju žirije, primeri izkazujejo odličnost v vseh fazah komunikacijskega procesa. Jasna opredelitev komunikacijskih ciljev, kreativne in učinkovite rešitve in orodja, posamezne metode merjenja in analize pred in po izvedbi aktivnosti, so bolj ali manj razvidne pri vseh prijavljenih primerih. Predsednica žirije Prizma 2007, Simona Rodež: "Letos so z zelo redkimi odstopanji prijavljeni primeri resnično vzorni in praktično vsi dosegajo zahtevane standarde komunikacijske odličnosti, zato so o zmagovalcu letos odločale ne le podrobnosti, temveč tiste finese, ki sicer dober komunikacijski primer naredijo vrhunski. Letošnje zmagovalne primere zagotovo zaznamuje večplastnost in kompleksnost komunikacij. Prav tako pa jih odlikuje subtilnost in preprostost in učinkovite zamisli, ki so tudi dosledno izvedene."

 

Priznanje Prizma 2007 

 

 

Povezava

 

Prizma 2007

Več informacij o dobitnikih nagrade Prizma 2007.