Skoči na vsebino

NOVICA

5. 12. 2017

Renault Clio I Feel Slovenia

V Uradu Vlade RS za komuniciranje, kjer smo v imenu Republike Slovenije skrbniki nacionalne znamke I feel Slovenia, smo z veseljem sprejeli idejo Renault Slovenija, ki je danes uradno predstavila omejeno serijo vozil Clio I feel Slovenia.

    

I feel Slovenia je močna in ponosna blagovna znamka, ki je v svojem bistvu združila vse lepote slovenske narave, našo nacionalno identiteto in vse vrline prebivalcev Slovenije. Zato so jo v Renaultu takoj povezali z vsem, na kar so ponosni ob izdelavi vozila Renault Clio v novomeškem Revozu. 

    
V Renaultu so povedali, da so hvaležni Uradu Vlade Republike Slovenije za komuniciranje, da je slovenskega Clia prepoznal kot ustreznega ambasadorja Slovenije in tako dovolil uporabo znamke I feel Slovenia za poimenovanje te omejene serije vozil. Tovarna Revoz je že dolga leta v globalnem proizvodnem sistemu Skupine Renault znana kot ena izmed najboljših, najkakovostnejših tovarn. Clio I feel Slovenia, ki izhaja iz tako dobre tovarne, bo zagotovo pravi ambasador vsega najboljšega, kar povezujemo s Slovenijo: smo majhni, a imamo vse, kar imajo veliki! Renault Clio je najbolj pogost avtomobil na slovenskih cestah, z letom 2017 se je proizvodnja Clia vrnila tudi v Slovenijo. Svoj ponos nad vozilom, ki ga izdelujejo marljive dolenjske roke, Renault zdaj dokazuje z začetkom prodaje omejene serije vozil Clio I feel Slovenia, ki jo bodo izdelale izključno slovenske roke. 

   
»Izjemno nas veseli sodelovanje z Renaultom in dejstvo, da bo v Novem mestu narejeni Clio širil dobro ime znamke I feel Slovenia. Na Uradu Vlade RS za komuniciranje, kjer skrbimo za nacionalno znamko, spodbujamo čim širšo, a hkrati tudi premišljeno uporabo znamke I feel Slovenia. Zavedamo se velike konkurence v tem globalnem svetu, ki ne velja le za gospodarske subjekte, ampak se s tem spopadajo tudi države. Močna državna znamka daje državi ter izdelkom in storitvam, ki iz nje prihajajo, dodatno moč. Veseli smo, da je Renault prepoznal moč naše nacionalne znamke«, pravi mag. Kristina Plavšak Krajnc, direktorica Urada za komuniciranje. 

    
Zgodba znamke I feel Slovenia govori o naši naravi, državi in nacionalni identiteti. Prav tako pomemben del znamke I feel Slovenia so prebivalci naše države, ki so prizadevni in se z gorečnostjo lotevajo vsega, kar imajo radi, pa naj bo to posel, šport, kultura in umetnost, znanstveno raziskovanje ali preživljanje prostega časa. Znamka I feel Slovenia je zaživela leta 2007 in njen osnovni namen - kot nacionalna znamka - je  ustvarjanje pozitivne podobe, dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije.