Skoči na vsebino

NOVICA

Predstavitev Slovenije kot turistične destinacije v Slovenski hiši

Slovenija se v Slovenski hiši v Južni Koreji predstavlja tudi kot privlačna evropska turistična destinacija.

Posebna pozornost je v Slovenski hiši v Pjongčangu namenjena tudi predstavitvi turistične ponudbe Slovenije korejskim organizatorjem potovanj in turističnim agentom. Slovenska turistična organizacija (STO) je v sodelovanju s Hrvaško turistično organizacijo pripravila predstavitev in turistično delavnico med korejskimi organizatorji potovanj in agenti na eni strani ter slovenskimi in hrvaškimi turističnimi ponudniki na drugi strani.

 

Dogodek je odprla slovenska veleposlanica na Japonskem pristojna tudi za Južno Korejo Simona Leskovar, ki je korejskim gostom povedala, da je Slovenija zelena, raznolika, gozdnata in trajnostno usmerjena država. Izpostavila je, da je naša država izredno varna država.

 

Iz Slovenije so se dogodka udeležila sledeča podjetja: Union Hoteli, Palma, Sava Turizem, Big Berry, Promet T&T, Terme Olimia, Turizem Ljubljana, Kompas in MICEurope. Predstavniki korejskih podjetij so poizkusili tudi izbrano slovensko kulinariko.

 

Olimpijske igre za Slovenijo poleg priložnosti za krepitev odnosov z državo gostiteljico ponujajo tudi pomembno priložnost krepitve ugleda Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia v svetu. Aktualni olimpijski slogan slovenske hiše se tako glasi »I feel Slovenia House«.

 

V Južni Koreji je STO bila aktivna tudi že v preteklih letih

 

STO je v Južni Koreji izvedla že vrsto aktivnosti, s katerimi v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom nagovarja poslovno javnost, predvsem turistične agencije in touroperaterje ter korejske medije. Prvič se je Slovenija predstavila leta 2013 na sejmu KOTFA. Ob tej priložnosti je bilo izvedeno tudi delovno srečanje (workshop) za korejske agente in organizatorje potovanj v Seulu. Od takrat je STO tržne in promocijske aktivnosti na tem trgu kontinuirano izvajala.

 

K prepoznavnosti Slovenije na korejskem trgu je pomembno prispevalo tudi snemanje korejske romantične televizijske drame »Dear my friend« leta 2016 in snemanje korejske televizijske drame »Black Night« leta 2017 v Sloveniji, kar je med splošno javnostjo v Koreji povečalo zanimanje za Slovenijo kot privlačno evropsko turistično destinacijo. S predstavitvijo Slovenije kot privlačne turistične destinacije v času olimpijskih iger želi STO pozornost korejske javnosti na Slovenijo kot privlačno zeleno, aktivno in zdravo 5-zvezdično turistično destinacijo še dodatno okrepiti.

 

Pozitivni trend turistov iz Južne Koreje

 

V Sloveniji pri prihodih in prenočitvah turistov iz Južne Koreje beležimo konstantni pozitivni trend. V preteklem letu smo v Sloveniji zabeležili blizu 150.000 turistov iz Južne Koreje in se po prihodih nahajajo na 5. mestu tujih trgov, število prenočitev, ki so jih ustvarili turisti iz te države, pa je znašalo več kot 161.000. Južnokorejski trg ima za slovenski turizem izredno velik potencial in možnost nadaljnje rasti.

 

Veliki športni dogodki, kot so olimpijske igre, so vse pomembnejši tudi na ob športnem dogajanju, pri vzpostavljanju poslovnih stikov in za predstavitev poslovnega okolja držav udeleženk. Olimpijske igre v Južni Koreji so tako priložnost in možnost za vzpostavitev novega in okrepitev že vzpostavljenega poslovnega sodelovanja med Slovenijo in Južno Korejo - tudi na področju turizma.